Piła Zaprasza Na Turniej W Fife10

Piła Zaprasza Na Turniej W Fife 10

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-02-18 22:30:23

Lali12332

Administrator

Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 25
Punktów :   

Regulamin forum turniejfifa10.pun.pl

Rozgrywka meczowa
1. Wszystkie mecze rozgrywek rozgrywane są przy pomocy gry FIFA 10 wyprodukowanej przez firmę EA Sports.

2. Gracze zobowiązani są przed rozpoczęciem pojedynku do zamknięcia wszelkich programów mogących wpływać na płynność gry (w szczególności komunikatorów internetowych oraz aplikacji peer-to-peer). Nie ma obowiązku zamykania aplikacji klienta IRC. Mecze gramy z powszechnie obowiązującym patchem, który można pobrać stąd (prędkość gry - szybka, poziom gry i bramkarza - legendarny).

Ustawienia gry:
Długość połowy: 6 minut
Poziom trudności: Legend
Poziom trudności bramkarza: Legend
Szybkość gry: Fast/normal
Kontuzje: On
Spalone: On
Kartki: On
Liczba zmian: 5
Adidas Live Season: Off
Podania: Manual
Stadion: BayArena
Pogoda: Słońce

3. Gramy za pomocą usługi gra wieloosobowa

4. Jeżeli nastąpi rozłączenie gry pomiędzy 1 a 5 minutą należy powtórzyć całe spotkanie. Wynik meczu uzyskany do czasu rozłączenia należy dodać do końcowego rezultatu dogranego spotkania. Grę od środka rozpoczyna gracz, który był ostatni przy piłce w momencie rozłączenia.

0 - 5 min -> cały mecz
6 -10 min -> 85 min
11-15 min -> 80 min
16-20 min -> 75 min
21-25 min -> 70 min
26-30 min -> 65 min
31-35 min -> 60 min
36-40 min -> 55 min
41-45 min -> 50 min
46-50 min -> 1 połowa
51-55 min -> 40 min
56-60 min -> 35 min
61-65 min -> 30 min
66-70 min -> 25 min
71-75 min -> 20 min
76-80 min -> 15 min
81-85 min -> 10 min
86-90 min -> 7min

5. Gracz, który był ukarany czerwoną kartką przed przerwaniem meczu, musi niezwłocznie sfaulować piłkarza drużyny przeciwnej tak, aby ponownie zostać ukaranym czerwoną kartką. Faulu na czerwoną kartkę powinien dokonać tym samym piłkarzem, który posiadał ją przed przerwaniem meczu. Jeżeli piłkarz otrzyma żółtą kartkę zamiast czerwonej, to czynność faulowania należy powtórzyć tym samym piłkarzem, tak aby otrzymał on czerwoną kartkę.

Jeżeli mecz został przerwany natychmiast po otrzymaniu przez piłkarza czerwonej kartki, a faul na czerwoną kartkę miał miejsce w polu karnym i w związku z przerwaniem meczu nie doszło do wykonania rzutu karnego, to po wznowieniu gry należy doprowadzić do sytuacji, w której rzut karny zostanie wykonany. W tym celu gracz, którego piłkarz został sfaulowany, musi oczekiwać z piłką we własnym polu karnym, a gracz, którego piłkarz został ukarany czerwoną kartką za faul na polu karnym, musi niezwłocznie sfaulować tym samym piłkarzem, piłkarza drużyny przeciwnej oczekującego z piłką we własnym polu karnym, tak aby ponownie otrzymać czerwoną kartkę i doprowadzić do przyznania rzutu karnego. Jeżeli piłkarz otrzyma żółtą kartkę zamiast czerwonej, to czynność faulowania należy powtórzyć, tak aby otrzymał on czerwoną kartkę. Powtórzenie faulowania na czerwoną kartkę, może nastąpić przed lub po wykonaniu rzutu karnego, ale nie może prowadzić do przyznania kolejnego rzutu karnego.

Czas pozostały do dogrania meczu, łącznie z dodatkowymi minutami, jest liczony od momentu wznowienia gry po przyznaniu czerwonej kartki.

6. Obowiązkowe jest rozgrywanie meczów poszczególnych pojedynków z fifabotami, obecnymi na kanale meczowym (do pobrania tutaj). Gracz nie może odmówić wprowadzenia na kanał meczowy fifabota. Jeżeli na kanale meczowym obecne są dwa fifaboty graczy rozgrywających jeden pojedynek Administrator Meczu może w celu zwiększenia czytelności zapisu z meczu usunąć jednego z nich z kanału meczowego. W kodzie fifabota nie mogą być użyte słowa wulgarne lub powszechnie uznane za obraźliwe. Administrator meczu może zezwolić wyjątkowo na rozegranie pojedynku bez użycia fifabota w następujących przypadkach:

    * jeżeli istnieją techniczne problemy z wprowadzeniem fifabota na kanał meczowy
    * jeżeli obaj gracze pojedynku zgłaszają iż obecność fifabota w znaczący sposób wpływa na płynność gry.


7. Jeśli w trakcie rozgrywania meczu fifabot z przyczyn technicznych opuści kanał meczowy przed zakończeniem meczu, a mecz zostanie dokończony i gracze wspólnie zaakceptowali wynik meczu, to uważa się że mecz odbył się i podany wynik jest ważny.

Przy braku akceptacji wyniku przez któregokolwiek z graczy, zobowiązani są oni do niezwłocznego dostarczenia do administratora meczu screen'ów z wynikiem końcowym meczu oraz screena z listą strzelców bramek (jeden z ekranów statystyk). Jeżeli żaden z graczy nie dostarczy screenów, należy dograć mecz a pozostały do zakończenia meczu czas jak i wejściowy (dla dogrywki) wynik ustala administrator meczu na podstawie ostatniego wskazania fifabota. Odmowa gry przez jednego z zawodników wiąże się z przyznaniem walkowera 3:0 przeciwnikowi.

8. Każdy gracz po wykonaniu pauzy musi niezwłocznie oddać piłkę przeciwnikowi wykopując piłkę na aut. Przeciwnik po otrzymaniu piłki i dokonaniu lub nie dokonaniu zmian musi natychmiast zwrócić piłkę także wykopując ją na aut. Jeżeli piłka nie zostanie oddana w opisany sposób, a zostanie strzelona bramka, to nie będzie ona uznana, a zawodnik dodatkowo może zostać ukarany. Jeżeli zmiany zostały przeprowadzone po 85 minucie przeciwnik nie musi stosować się do powyższej zasady i nie ma obowiązku oddawania piłki.

9. Zakazane zagrania:

    * rozpoczęcie gry ze środka - grę należy rozpoczynać od podania na własną połowę

    * wrzucanie piłki na poprzeczkę - przy wykonywaniu rzutu rożnego zabronione jest wrzucenie piłki "na poprzeczke". Dozwolone są inne możliwe zagrania, takie jak wrzutka na pole bramkowe, krótkie rozegranie piłki

    * gole z własnej połowy - zabronione jest strzelanie goli z własnej połowy boiska
    * bezpośrednie wrzuty z autu w pole karne - zabroniony jest bezpośredni rzut z autu w pole karne przeciwnika. Jeżeli gracz wykona rzut z autu w pole karne przeciwnika otrzyma ostrzeżenie. Wykonanie kolejnego rzutu skutkuje przyznaniem walkowera rywalowi. Jakakolwiek bramka zdobyta bezpośrednim rzutem z autu w pole karne przeciwnika nie będzie się liczyć

    * longballs - wszystkie długie zagrania piłką tzw. longballs wykonane za pomocą klawiszy/przycisków A, D, Q+A, Q+W lub jakichkolwiek innych są zakazane w zabronionych przestrzeniach boiska. Tę kwestię przedstawia obrazek przygotowany przez DaDaDeva na potrzeby Fifabota, który stosuje większość liczących się lig. Zakaz dotyczy zagrywania piłki ze swojej zółto-niebieskiej strefy do zółto-niebieskiej strefy przeciwnika.


10. W przypadku składania protestu dotyczącego nielegalnych zagrań należy posiadać screena z bota inforumującego o trefnym zagraniu oraz demo lub replay meczu. Dodatkowo zobowiązuje się graczy do wykonywania screenów z wynikiem meczu oraz z listą strzelców bramek (jedna ze stron statystyk) po jego zakończeniu. Brak screena może być podstawą do odrzucenia ewentualnego protestu w sprawie wyniku meczu.

11. Po wykonaniu przez przeciwnika zagrania zabronionego należy kontynuować rozgrywkę, a po zakończeniu meczu należy przedstawić administratorowi meczu demo. Po jego przejrzeniu i stwierdzeniu nieprawidłowości, nastąpi korekta wyniku, a przeciwnik zostanie ukarany.

Kary
1. Kary dla graczy obejmują przyznanie walkowerów w meczach w jednym lub więcej meczy, przyznawanie punktów karnych oraz dyskwalifikację z rozgrywek zależnie od wagi przewinienia.
2. Wagę przewinienia określać będzie Administrator Rozgrywek.

Struktura turnieju
1. Rozgrywki Turnieju będą się składać z dwóch etapów - fazy grupowej oraz fazy pucharowej.

2. Jeżeli system rozgrywek jest grupowy, to o kolejności w tabeli grupy decydują kolejno: większa ilość punktów, lepszy bilans bezpośrednich spotkań zainteresowanych graczy, lepsza różnica ilości zdobytych i straconych bramek w meczach, większa liczba wygranych meczów, większa liczba zdobytych bramek, mecz barażowy. Przez bilans bezpośrednich spotkań zainteresowanych graczy rozumie się osobną tabelę uwzględniającą tylko mecze pomiędzy zainteresowanymi graczami.

3. Faza grupowa jest rozgrywana systemem mecz-rewanż. Awans do fazy playoff uzyska po 4 najlepszych graczy z każdej grupy.

4. Jeżeli system rozgrywek jest pucharowy, to awans do następnej rundy uzyskuje gracz, który wygra dwa mecze (pojedynek best of three).

5. Organizator zrobi wszystko aby uniknąć sytuacji, w której w meczu mieliby się spotkać dwaj gracze niehostujący. Jeżeli jednak tak się stanie, jeden z graczy za porozumieniem stron musi hostować w kafejce internetowej.

6. Zawodnicy należący do jednej drużyny zobowiązani są rozegrać swoje mecze przed wszystkimi innymi. Mecze muszą zostać rozegrane niezwłocznie. W ostateczności termin rozegrania tych spotkań wyznaczy Główny Admistrator Turnieju.
Przesyłanie wyników
1. Wyniki przesyłacie na Forum Lub GG i Róbcie Zawsze screena wyniku po meczu!!!

Offline

 
Piła Zaprasza Na Turniej
GG:410263 Lub Ventrilo 2.1.4
oto ip:vt.ventrilosrv.com
Port:6045
Kanal:Fifa10
haslo:fifa10

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrzowiedziennikarstwa.pun.pl www.narwancy-team.pun.pl www.studniowka2011.pun.pl www.akanotsuki.pun.pl www.gpwsiiz.pun.pl